مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-16اقتصادي

فارس من| بازگشایی کمربندی رباط سنگ بعد از رفع نواقص انجام می شود


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تربت حیدریه گفت: باتوجه به هزینه هایی که برای ساخت کمربندی رباط سنگ با هدف تسهیل در ترافیک، کاهش زمان سفر و کاهش سوانح ترافیکی شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان این رسانه سوژه ای با عنوان کمربندی رباط سنگ کی افتتاح می شود؟ را در سامانه فارس من به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این سوژه را داشتند.

حسین شیرمحمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: تاکنون برای پروژه زیرگذر رباط سنگ 120 میلیارد ریال هزینه شده و بازگشایی این کمربندی حدود 2 میلیارد هزینه نیاز دارد که توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی تامین شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تربت حیدریه بیان کرد: قبل از تصمیم به بازگشایی کمربندی نواقص احتمالی آن به همراه پلیس راه شناسایی و در دستور کار راهداری جهت رفع نقص است.

وی گفت: باتوجه به هزینه هایی که برای ساخت کمربندی رباط سنگ با هدف تسهیل در ترافیک، کاهش زمان سفر و کاهش سوانح ترافیکی شده است، بازگشایی کمربندی بعد از رفع نواقص انجام می شود.

شیرمحمدیان بیان کرد: بازگشایی کمربندی رباط سنگ مورد موافقت مقامات استانی و شهرستانی است و در این خصوص موافقت شورای ترافیک شهرستان نیز کسب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بازگشایی کمربندی رباط سنگ بعد از رفع نواقص انجام می شود

فارس من| بازگشایی کمربندی رباط سنگ بعد از رفع نواقص انجام می شود